Lovely quinoa (Minunata quinoa)

November 03, 2012 Sam 1 Comments

Dupa cum puteti observa, in urma retetelor realizate, eu iubesc micul dejun, iubesc sa mananc sanatos si sa imi energizez ziua cu o masa delicioasa. Asadar, va prezint un mic dejun minunat cu care sa va incepeti ziua.

Minunata quinoa

Ingrediente:
- 1/2 cana quinoa
- 1 cana lapte de orez (migdale, ovaz - in functie de preferinta voastra)
- 2 lingurite ulei de cocos
- 2 lingurite miere
- 1/2 banana taiata felii
- fructe goji
- seminte chia (optional)

Puneti laptele la incalzit impreuna cu quinoa si lasati la foc mic timp de 15-20 de minute, pana cand se absoarbe tot lichidul. Prin fierbere isi mareste volumul pana la de 4 ori.
Lasati putin sa se raceasca si adaugati uleiul de cocos, mierea, semintele chia si amestecati. In sfarsit, asezati compozitia intr-o farfurie, adaugati feliile de banana, fructele de goji si savurati.




Pofta buna!

1 comment:

  1. va recomand sa consumati quinoa in primul rand din punct de vedere al proprietatilor pe care acestea le detine iar in al doilea rand pentru faptul ca modul de preparare este f usor (asemeni orezului), eu mi-am cumparat la cantitatea de 500g de aici: http://ameplant.ro/produs.php?id=1680&denumire=Quinoa_ecologica_BIO_500g Recomand!

    ReplyDelete

Leave a thought, a reflection or a wish: