Raw chocolate cake with orange (Tort raw de ciocolata cu portocale)

December 31, 2012 Sam 0 Comments


Si am ajuns in ultima zi din an... Un an cu zambete, bucurii si impliniri; un an cu tristete, lacrimi si nereusite. Intr-un an sunt prezente multe asemenea emotii si sentimente, insa, toate acestea ne sustin in dezvoltarea noastra. De pilda, pentru a aprecia intr-un sens autentic succesul sau frumosul avem nevoie de contraste. Daca nu am cunoaste saratul nu am pretui dulcele; daca nu am cunoaste insuccesul nu am pretui succesul si asa mai departe. Mai mult decat atat, de cate ori nu vi s-a intamplat ca atunci cand sunteti raciti ori bolnavi sa va doriti din tot sufletul sa va faceti bine, cat de mult ati onorat sanatatea atunci?

Asadar, eu va doresc ca in noul an sa detineti mai multe aprecieri vizavi de micile daruri ale vietii; sa cantariti cu atentie lucrurile valoroase; sa purtati permanent un zambet pe fata; sa aveti energie pentru a implini fiecare obiectiv propus; sa imbratisati fara teama necunoscutul; sa gasiti capacitatea de a ierta; sa iubiti fara a astepta nimic in schimb; sa descoperiti pacea in suflet si nu in ultimul rand, va doresc un an mai bun si mai frumos decat precedentul.

HAPPY NEW YEAR! LA MULTI ANI!!!


Iar acum ca am faurit congratularile de vigoare, cum as putea incheia fara o reteta caracteristica acestui moment? Va prezint, tortul raw de ciocolata cu portocale - un real imbold proaspat.

INGREDIENTE PENTRU CRUSTA:
- 1/2 cana migdale
- 1/2 cana nuci
- 5 curmale (inmuiate in prealabil)
- 1/4 cana pudra de cacao

INSTRUCTIUNI:
Asezati toate ingredientele in blender si mixati pana sunt bine amestecate. Compozitia trebuie sa se lipeasca, sa ramana legata.
Aranjati jumatate din compozitie pe fundul unei forme inel de tort. Nu uitati sa apasati bine. Cealalta jumatate pastrati-o pentru completarea stratului urmator.

INGREDIENTE PENTRU CREMA:
- 1/2 cana suc proaspat de portocale
- 1 cana nuci caju
- 1/4 ulei de cocos
- 2/3 cana miere 

INSTRUCTIUNI:
Stoarceti o portocala sau doua (in functie de gust) si puneti sucul deoparte.
Asezati toate ingredientele in blender si mixati pana devine cremos. Turnati jumatate din compozitie peste crusta. Cealalta jumatate pastrati-o pentru a acoperi partea de sus.
Conservati la congelator peste noapte.

* Pentru garnitura puteti adauga putin din compozitia crustei sau felii de portocala.

            

Si, bineinteles, nu as putea conchide fara a va multumi voua, cititorilor, pentru ca mi-ati fost alaturi in aceasta calatorie care a debutat recent. Sper ca informatiile si retetele au fost utile atat pentru cunoscatori, cat si pentru initiati. Si sper ca am reusit sa realizez o schimbare in stilul de viata al unora dintre voi.



0 commenti:

Leave a thought, a reflection or a wish: