Poached pears with walnuts (Pere fierte cu nuci)

January 25, 2013 Sam 0 Comments


Poached pears sau pere fierte este o reteta, prezum eu, obisnuita sau uzuala la americani, intrucat am remarcat-o frecvent in retetele lor si de ceva vreme. Astfel, admit, mi-a atras atentia (eu fiind o iubitoare de pere) si, numai decat, a trecut pe lista mea de "must try" - trebuie incercat :) De asemenea, am aflat ca este realizata in diverse variante si aici ma refer la garnitura, baza ramanand aceeasi. Insa, eu am preferat sa raman la varianta sanatoasa asa ca am ales nucile ca si garnitura.

Inainte de a va prezenta aceasta delicioasa reteta vreau sa va spun, in mod particular amatorilor de scortisoara, ca mirosul, aburul de scortisoara invaluie toata casa dezmierdandu-va simturile. Iar crocantetea nucilor imbinata cu moliciunea si delicatetea perelor fierte va lasa fara cuvinte si, posibil, imbatati de farmecul sau. 


INGREDIENTE:
- 2 pere (numarul difera in functie de preferinta)
- nuci
- scortisoara
- esenta de vanilie

INSTRUCTIUNI:
Puneti apa la incalzit, adaugati scortisoara, esenta de vanilie, perele (curatate anterior) si lasati la foc mic pentru aproximativ 15 minute pana cand perele sunt moi. And enjoy :)



0 commenti:

Leave a thought, a reflection or a wish: