Poached apples (Mere fierte)

February 07, 2013 Sam 0 Comments


Da, stiu, am realizat o reteta asemanatoare chiar de curand insa, nu m-am putut abtine, iar ideea de a umple merele cu nuci mi s-a parut foarte ademenitoare ca sa-i rezist. Astfel, sprinten m-am indreptat spre camara, am apucat cele necesare si mi-am indeplinit capriciul :) 

Cred ca as putea afirma cu vehementa ca acesta este desertul de iarna, consider ca este cel mai reprezentativ. In fata merelor calde, savorii nucilor si a mirosului imbietor de scortisoara nu poti ramane pasiv, e exclus acest lucru. Asadar, va prezint imediat reteta pentru a va putea delecta si voi.


INGREDIENTE:
- 2 mere mici
- 2 lingurite scortisoara
- 2 nuci
- 2 linguri caju (inmuiat in prealabil)
- 1 lingurita miere
- 1 lingurita mac (optional)

INSTRUCTIUNI:
Puneti apa la fiert impreuna cu scortisoara (apa sa ajunga pana la nivelul merelor). Spalati si scoateti cotorul merelor. Umpleti gaurile cu nuci, putina scortisoara si adaugati merele in apa. Lasati la fiert timp de aproximativ 15 minute, pana sunt moi.

Intr-un bol amestecati caju-ul impreuna cu mierea (caju-ul inmuiat in prealabil timp de 15 minute si zdrobit cu furculita).
* Daca doriti o garnitura mai cremoasa, lasati caju-ul peste noapte la inmuiat.
Indepartati merele si presarati cu nuci, caju si mac. Serviti cald. 

English recipe (click on the picture to enlarge)


0 commenti:

Leave a thought, a reflection or a wish: